Just another funky story !

Back in Black

Buna . *rosesc rusinata* Imi pare foarte foarte foarte foarte foarte foarte rau ca nu am mai postat de doua luni de zile , dar scoala asta ma omoara . Ai auzi Vampire-Girl ?! FOARTE FOARTE RAU !

Profesorii mei parca au innebunit de tot , din referate si din proiecte nu ne scot . Abea ca  mai am timp sa mai respir din cand in cand . Meditatiile ma sufoca la propriu ! E ca si cand as traii viata altcuiva ! 😀 Dar asta e . Ma gandeam…Ma rog , nu stiu cati dintre voi citesc post-urile de aici , dar pentru cei care le citesc . Ma gandeam ca avand in vedere ca maine e 1 Decembrie , poate as reusi sa mai scriu cate ceva , dar nu promit nimic . Dar nua sta voiam sa va spun . Voiam sa va spun ca ma gandeam sa scriu mai multe capitole , iar cand ajung la un numar de capitole corespunzator voi incepe sa postez din nou la o data fixa , pana atunci posturile o sa fie cand si cand . Imi pare rau , dar mi-as dori sa ma intelegeti ! E destul de greu si pentru mine si cand in sfarsit gasesc un moment liber oboseala isi spune cuvantul . Urasc sa va fac asta . Urasc sa va dezamagesc dar pur si simplu am momente in care cedez psihic , credeam ca o sa ma descurc si cu scoala si cu blogul , dar se pare ca am esuat . Si din nou nu vreau sa va dezamagesc pe voi fiindca nu va dati seama cat de mult conteaza parerea voastra despre mine si despre asa zisul meu job .

Asa ca va cer sa aveti rabdare fiindca vor aparea capitole cat de curand si imi cer scuze din nou si din nou si din nou si din nou . Tot ceea ce as putea face pentru blog in momentul acesta ar fi sa fac o rubrica in care sa postez melodii care imi plac , seriale , si alte chestii de genul asta . Chestii din afara blogului pe care as vrea sa le impart cu voi ! As vrea sa lasati un comentariu cu pararea voastra despre acest lucru ! 🙂

Kisses and Hugs .

-Silver.

11 responses

  1. Da fooooarte frumos mai:))
    Pe bune acum nu e nimic ,posteaza cand ai timp si nu iti mai fa atatea griji.
    Noi tot suntem alaturi de tine.Si poate poate mai scrii si tu maine,daca nu…Asta e :))
    Si despre rubrica da-i drumul,orice miscare de la tine conteaza:*
    Iar acuum…
    SUnt primaaa!:))
    Love you baby!
    Mai vorbim noi;)Vezi ca mi-e dor de Justin poate mai scrii vreun post despre el:))
    Fana ta nr. unu,
    VamP-Girl

    30 Noiembrie 2011 la 23:15

  2. Merci , mai ! :* Chiar conteaza mult pentru mine sa stiu ca imi esti alaturi ! >:D< Asteptam mai multe comm-uri cu pareri despre rubrica si daca mai multi vor atunci facem rubrica! 🙂
    Love you too !
    Kisses and Hugs .
    -Silver.

    1 Decembrie 2011 la 10:32

  3. Te inteleg, scrii cind poti, doar te rog nu te lasa de blog.
    Da da da vreau si rubrica
    :*

    1 Decembrie 2011 la 14:16

    • Nu ma las de blog , promit . Capitolul 10 e aproape gata , dar dupa cum am spus as vrea sa mai scriu un capitol inainte de al posta , ca sa fiu cu unul inainte . Multumesc mult de comentariu . Nu credeam ca imi mai urmareste cineva blogul ! :*>:D<
      -Silver.

      1 Decembrie 2011 la 16:51

  4. Anca

    cred ca toata lumea de pe aici are probleme cu scoala 😀
    nu e nici o problema …eu astept
    merita oricum asteptarea cand vad capitolul aparut si super-chestiile din el
    bafta cu scoala
    :*

    1 Decembrie 2011 la 17:06

  5. Imi place ideea 😡
    Sa scri toate cap si dupaia sa le postezi treptat :*
    Imi pare rau ca tot intrebam cand le pui.
    Stiu cum e scoala.
    Foarte greu.
    Spor sa scris.
    Si o sa asteptam cu drag toate cap 🙂

    1 Decembrie 2011 la 17:54

  6. PS: Si mie imi place ideea cu rubrica 🙂

    1 Decembrie 2011 la 17:55

    • Multumesc de parere , Maddie . >:D<

      1 Decembrie 2011 la 19:47

  7. Tee inteleg perfect! E foarte greu sa tii pasul cu toate! Eu sunt cu serviciul, casa, sotul si catelul si peste toate astea vreau sa ma duc la coafor, la intalnirea cu fetele si am si un fic pe care il traduc si sincer uneori cedez, dar asta e, deci te inteleg cu e cu scoala si cu toate prin cate treci asa ca nu iti fa griji eu si celelalte cititoare te asteptam!
    pupici si spor!

    2 Decembrie 2011 la 12:58

    • Multumesc mult de sustinere ! >:D<

      2 Decembrie 2011 la 14:56

Lasă un răspuns

