Just another funky story !

Summer

Well , dupa cum puteti vedea . The bitch is back . Si de data asta nu cred ca mai scapati de mine . Cum scoala s-a terminat , examenele sunt gata , si miroase a vara , I’m back in bussines . Dupa o pauza atat de lunga nu ma astept ca cineva sa mai fie inca cu mine , aici , dar daca inca mai exista , ceea ce e foarte putin posibil , as vrea ca acea persoana sau , daca sunt norocoasa , acele persoane sa dea un semn de viata !
Haideti , fratilor , chiar asa ati uitat de Britney si de Justin ? :o3
Ce pot sa spun este ca ma bucur ca m-am intors in randul scriitoarelor , si damn ! se simte asa de bine . Sper sa continuati sa fiti alaturi de noi ( adica alaturi de mine , Britney si Justin ) si sa nu uitati ca parerile voastre , bune sau rele , imi fac ziua mai buna .
Nu va mai tin de vorba , va dau drumul la capitolul 10 .
Kisses and Hugs .
-Silver.

One response

  1. Pai bine girl ca ai revenit.Pentru caaa ma intrebam ce mai faci…De ce nu am mai auzit nimic de tine…N-ai mai dat nici un semn de viata.Deci abea astept sa vad daca iti revii si scrii din nou capitole excelente cu Justin si Britney.Sincer imi era dor de ei.Erau prea amuzanti :)).Sper ca ai terminat cu scoalaa pentru ca acum va trebui sa posteziiii fatoo.Si nu o data la 2 luni :)). Trebuie sa te revansezi. Spor la treaba !!
    Sa te vad…Na.Am dat start.Eu sunt primaaaa :p

    15 Iulie 2012 la 22:45

Lasă un răspuns

